Сынып жетекшілері
Орта білім беру ұйымдарындағы сыныптық басшылық туралы ереже жаңа редакцияда жазылды
Құжатқа Аңдатпа:«Орта білім беру ұйымдарында сыныптық басшылық туралы ережені бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м. а. 2022 жылғы 31 мамырдағы № 251 Бұйрығы
Сынып жетекшісі қызметінің мақсаты-балалардың жан-жақты дамуын ынталандыру, білім алушылардың жеке басын қалыптастыру және қалыптастыру үшін жағдай жасау, оларды оқыту мен тәрбиелеу процесіне тарту үшін ата-аналармен өзара іс-қимыл жасау.
Сынып жетекшісі қызметінің міндеттері:
1) салауатты өмір салтына ынталандыру;
2) азаматтыққа және патриотизмге, Отанға деген сүйіспеншілікке, табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу;
3) отбасылық қатынастарды нығайту, ересектерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;
4) сынып ұжымында достық орта, өзара түсіністік құру;
5) оқушыларды басқалар үшін жауапкершілікке, топта жұмыс істей білуге баулу;
6) балалардың отбасында тұру жағдайлары туралы білім;
7) ата-аналар жиналыстарын (педагогикалық консилиумдар, тренингтер, әңгімелер, ата-аналар (өзге де заңды өкілдер)үшін консультациялар) өткізу;
8) білім алушылардың оқу жетістіктері және ішкі тәртіп қағидаларын сақтау мәселелері бойынша ата-аналармен (өзге де заңды өкілдермен) өзара іс-қимыл жасау;
9) аптасына бір рет сынып сағаттарын өткізу;
10) ұйым басшысын (директорын) хабардар ету
Сынып жетекшісінің функциялары:
1) ұйымдастыру-үйлестіру функциялары:
«Мектеп-білім алушы-ата-ана» өзара іс-қимылын жүзеге асыру; «орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығымен бекітілген құжаттаманы жүргізу (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген) актілер №20317).
2) Аналитикалық функциялар:
білім алушының жеке ерекшеліктерін зерделеу; білім алушылардың үлгерімінің жай-күйін және жалпы даму динамикасын талдауды жүзеге асыру.
3) Коммуникативтік функциялар:
білім алушылар арасындағы тұлғааралық қатынастарды реттеу; сынып ұжымындағы жалпы қолайлы психологиялық ахуалға жәрдемдесу; білім алушыларға коммуникативтік қасиеттерді қалыптастыруға көмек көрсету; мұғалімдер, оқушылар және ата-аналар (өзге де заңды өкілдер) арасындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу.
4) Бақылау функциялары:
сынып оқушыларының үлгерімін, сабаққа қатысуын, сыртқы келбетін, эмоционалды-психологиялық жағдайын бақылауды жүзеге асыру.
Функцияларына сәйкес Сынып жетекшісі білім алушылармен жұмыс формаларын таңдайды:
1) жеке (әңгімелер, консультациялар, проблемалардың шешімін бірлесіп іздеу және басқалар);
2) топтық (шығармашылық бірлестіктер, өзін-өзі басқару органдары және басқалар);
3) ұжымдық (конкурстар, спектакльдер, концерттер, жорықтар, слеттер, жарыстар және басқалар).
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде сынып жетекшісі ата-аналарды (өзге де заңды өкілдерді) оқыту процесі туралы, білім алушыларға кері байланыс беру туралы, оқу барысы мен оқу нәтижелері туралы, білім алушылардың өз бетінше жұмыс істеуі үшін жағдай жасау қажеттілігі туралы хабардар етеді.